Letný špeciál s Mimi Candi Pelikan

štvrtok, júna 29, 2017

Mimi Candi Pelikan je šikovná, krásna a charizmatická mladá žena, ktorej učarovalo Bali. Má svoju továrničku zdravia - Healthy factory, kde zistíte, že toto žieňa hádam dokáže všetko. Okrem iného, vyrába nádherné šperky - BIU Bali. Miluje zdravý životný štýl, cestovanie a svojho talianskeho manžela  Fabrízia.

A aká je Mimi Candi Pelikan? Nalejte si Prosecco, nalaďte sa na leto a pokecajte si spolu s nami.


Mimi, ty síce nie si ešte mamičkou, no my ťa v tejto životnej role normálne vidíme. Budeš mať kocky na bruchu, už keď pôjdeš z pôrodnice. Alebo porodíš niekde na úpätí Jávy. (smiech) Čo si myslíš, aké to je byť matkou?
- (smiech) Samozrejme že si myslím, že je to úžasné, avšak je to aj nesmierna zodpovednosť. Stále mám z toho trošku strach. Proste ja na 100% viem, že sa mamičkou nestanem plánovane. Musím do toho vhúpnúť rovnými nohami a začať plávať, ako keď hodíte neplavca do bazéna.

Máš nádherný život, ktorý je pre mnohé z nás ako rozprávka. O čom si snívala, keď si bola malé dievčatko? Žiješ presne to, po čom si túžila?
- Viete, že ani neviem o čom som snívala? Asi som ako dieťa nemala úplne konkrétny sen. Od malička som však vedela, že budem nespútaný živel. Nezastaviteľná,  čo sa snov týka. Či žijem presne tak,ako som chcela ? Bali nebolo na zozname mojich snov. Nemala som nutkanie, že tam musím za každú cenu odísť. Celkovo si ale žijem tak, ako si želám. A som spokojná.


Učarovala ti Indonézia. Zaľúbila si sa do ostova Bali. Kedy si sa rozhodla odísť zo Slovenska? Kedy nastal ten rozhodujúci bod a čím je Bali také výnimočné?
-Bali nebola moja prvá destinácia kedy som zo Slovenska odišla, čiže som vedela, aké je to žiť v zahraničí. Rozdiel je v tom, že predtým som neopustila Európu, aj keď som veľa času trávila v Afrike. Vždy mi imponovala Ázia. Túžila som po nej cestovať a spoznávať ju. Páči sa mi ázijská kultúra celkovo. A Bali bola láska na prvý pohľad. Ako cestovateľ som v Bali videla vynikajúcu polohu na spoznávanie aj iných krajín, ale aj spoznávanie ostrova samotného. Som tam už takmer 4 roky a stále som nevidela ešte všetko.



Bolo náročné sa tam usadiť, nájsť si prácu? Na začiatku si ponúkala ubytovanie pre Slovákov. Venuješ sa tomu dodnes?
- Nájsť si prácu v Indonézii, keď ste cudzinec, je pomerne ťažké. Preto som to nikdy neskúšala, a hlavne som to nikdy nemala v pláne. Klasickým zamestnancom som nebola ani na Slovensku, kde som vždy len podnikala. Tak prečo by som sa ním mala stať práve na Bali. (smiech)
Predtým, ako sme sa s Katkou, mojou kamarátkou, na Bali odsťahovali, som tento ostrov navštívila celkovo sedemkrát. Poznala som pomery, podmienky a už aj nejakých ľudí. Mali sme presnú predstavu čo ideme robiť a s akým cieľom. S mojím odchodom som za Slovenskom nespálila mosty. Stále som pokračovala, a aj pokračujem v podnikaní na domácej pôde. Čiže aj keď naše podnikanie v Indonézii potrebovalo istý čas na rozbeh, príjem som mala stále zo Slovenska.


Už rok si pani manželkou, svojho pána Božského. Ako ste sa zoznámili?
- Je to vtipné, lebo Katka ma s Fabríziom chcela zoznámiť dlhú dobu predtým, ale ja som to vždy akosi odmietala. Respektíve, nikdy sa naše cesty nestretli. Asi to tak malo byť a všetko prišlo v ten najlepší čas. V jeden deň Fabrízio pozval Katku na foot tasting, ona ma vzala so sebou a tam medzi nami preskočila iskra.


Mnoho mladých sa dnes nehrnie do manželstva. Tvrdia, že to je len kus papiera, prežitok. Tvoj prípad to nie je.  Čo si sa za ten rok čo ste s Fabrízom spolu naučila? Máte talianske manželstvo? (smiech)
- Hneď potom, ako sme sa zosobášili, sme obaja vedeli, že to nie je len kus papiera. Manželstvo je záväzok a úplne iné puto medzi dvoma ľuďmi. Láska, ktorú sme dovtedy cítili sa len znásobila a prehĺbila. Dôveru, ktorú sme si prejavovali, získala vážnosť a pojem ja a ty sa zmenilo na my. Sme rodina a som na to nesmierne pyšná.
Či máme talianske manželstvo v takom zmysle, ako to vykladá slovenský jazyk, to nie. Ale je to vtipné, lebo máme, troj národnostnú domácnosť - tak, ako ja rešpektujem talianske zvyky, tak rešpektuje Fábri slovenské a spoločne sa prispôsobujeme aj tým indonézsko - balinézskym.

Páčilo by sa vám spolu žiť aj na Slovensku?
- Asi si to ešte neviem predstaviť, žeby sme prišli spolu žiť tu. Fabrízio má Slovensko rád a rád ho navštevuje, ale žiť tu spoločne, to asi nie. No nikdy nehovor nikdy. Možno raz aj to príde. Problém nastáva iba v tom, že na Slovensku nemáme vlny na surfovanie, a to by on neprežil.  (smiech)


Keď sa dvaja ľúbia, rozmýšľajú aj nad deťmi. Hlavne po svadbe prichádza vždy otázka od ľudí, "tak čo kedy to bude, si už tehotná?" Takže Mimi, kedy? (smiech) 
- Veru, túto otázku, už tuším, počúvam častejšie ako "Ako sa máš?" (smiech). Nebrali sme sa kvôli tomu, žeby sme plánovali dieťa. Všetko príde v pravý čas. Keď sa tak stane, budeme obaja veľmi šťastní.

Okrem toho, že si prekrásna žena, si aj veľmi šikovná. Venuješ sa mnohým pracovným veciam. Máš vlastnú značku oblečenia (napr. legíny, ktoré máme aj my), šperkov z rôznych kameňov, ktoré tiež vlastníme. Taktiež nás všetkých inšpiruješ k zdravému životnému štýlu. Čo pre teba znamená žiť zdravo?
- Zdravo - je hlavne počúvať svoje telo, aj keď sa môže niekedy zdať, že nám vnútorný hlas kričí aby sme zjedli celú čokoládu, či hranolky. Aj ja sama občas ten hlas mám, ale viem, že to nie je moje telo, čo si to pýta. Ani v zdravom životnom štýle netreba však všetko preháňať. Vždy je potrebná rovnováha a keď je ona prítomná, aj vaše telo sa naučí balancovať na všetkých nerovnostiach, ktorými prejde.

Na Healthyfactory.sk, okrem zdravých receptov,  ponúka Mimi aj svoju kolekciu GO HEALTY.

BIU Bali bižutéria, ktorú vyrába samotná Mimi.

Blížia sa letné prázdniny. Odporučila by si svoje milované Bali aj pre rodiny s deťmi? 
- Bali je veľmi baby friendly, ale nečakajte klasickú rezortovú dovolenku. Ak prídu rodiny s deťmi, treba sa viac uvoľniť, upustiť od nárokov. Pripraviť sa na fakt, že Bali je surfersky raj a je ním pre obrovské vlny, nie pre oceán kľudný ako zrkadlo. Ak si viete predstaviť, že sa posadíte s dieťaťom na skúter a vyrazíte zoči - voči dobrodružstvám, tak Bali je pre vás ako stvorené. A stretla som už veľa takýchto slovenských rodín čo to dokázali. Ale aj so šoférom v aute sa to dá zvládnuť. (smiech)

A kebyže sa tam vyberieme len tak, my dve bez detí, čo tam, prosím ťa, budeme samé robiť? (smiech)
- V prípade, že sa rozhodnete prísť samé, bez detí, zažijete najlepšiu dovolenku vášho života. Napíšete blog: Dve matky utrhnuté z reťaze. Vo všetkej počestnosti, samozrejme.(smiech)  Bali nie je relaxačná dovolenka s knihou na pláži. Nudiť sa nebudete ani jeden deň a 3 týždne vám bude málo!
 

Okrem Bali máš ešte krajinu, v ktorej by si si vedela predstaviť svoj život?
- Momentálne sa nad tým nezamýšľam. Viem, že by tam malo byť teplo a vlny. (smiech) Áno, sú to viac Fabríziove podmienky ako moje, ale my sme už ako jeden. Tak možno Kalifornia. 

Chystáte sa s manželom aj niekde na dovolenku? Navštevujete radi rezorty s all inclusive? Alebo sa radšej zbalíte a navštívite viacero krajín, miest? 
- Na all inclusive dovolenke som bola iba raz za život a Fabri ani raz. My sme dobrodruhovia. Nikdy nič neplánujeme, všetko je väčšinou na poslednú chvíľu a aj tak to ešte zmeníme za pochodu. Plánujeme kratšie dovolenky v lete po Európe. Slovensko, Taliansko, ale chcem navštíviť aj priateľov na španielskej Formetere a ísť na predĺžený víkend do Grécka.

Šťastní ľudia sú tí, ktorí denno denne snívajú a plnia si svoje nové túžby. Máš nejaký nový sen, ktorý sa ti ešte nesplnil a pracuješ na ňom ?
- Ja snívam za bdela každý deň. Nové sny teraz nemám. Treba dosnívať tie, ktoré sa začali plniť. Stále nemáme dokončený náš dom, neustále pracujem na budovaní mojich značiek a sen, na ktorom úpenlivo a vytrvalo pracujem už niekoľko rokov, je dopracovať sa k finančnej a časovej slobode zároveň.


Mimi má vo všetkom jasno a žije si tak, ako cíti. K plneniu svojich snov si našla pána Dokonalého a spolu budujú svoje šťastie. Je nádherné ako sa našli a ako sa dopĺňajú. Puzzle do seba začalo krásne zapadať. Už ho iba treba celé doskladať. My im silno držíme palce a určite si raz dáme rande na pláži v Bali. Samé a utrhnuté z reťaze!  :-)

Ďakujeme

prázdninové














You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ