Nesťažujem sa, radšej bojujem

pondelok, júla 03, 2017



Minulé leto som bola veľmi, ale veľmi unavená a vyčerpaná. Brázdili sme hore dole, výletovali a doma sme boli z 2 týždňov možno dokopy 5 dní. Áno, bolo to skvelé, deti šťastné a o zážitky bohatšie, no ja som bola už vyšťavená. Veľa krát, teda stále si neuvedomujem že nie som zdravý človek. Áno, teraz x ľudí si povie že, veď kto dnes nieje chorý. Tento výrok, je môj "obľúbený". Človeku to veľmi pomôže. Hneď zázračne vyzdravie (smiech). Hm, nuž ale zázraky sa nekonajú. Proste chronické ochorenie je na furt. Zistila som, teda viem to už veľmi dlho, že ľudia sú dnes veľmi povrchní. Voči sebe, voči druhým, celkovo voči životu. Neidú do hĺbky. Lebo asi nemajú čas? No času má človek presne toľko, koľko chce. Pre niekoho menej, pre niekoho viac.
 V čakárňach u lekárov sedím často a pravidelne a počujem veľa príbehov. Minule som si vypočula jednu babičku. Sedela vedľa mňa a spýtala sa čo tam robím. Ja že to, čo vy. Bola prekvapená a povedala mi pre mňa zázračnú vetu."Jaj moja zlatá a má vás kto aspoň trošku poľutovať?"..Nie tak, žeby vás mu bolo ľúto...ale tak, že prejaví skutočný záujem o to, ako sa máte". Totiž aj ten najsilnejší človek to potrebuje. Normálne som sa zamyslela a nestihla som odpovedať. Pani si aj sama odpovedala: " No lebo dnes ľudia nemajú čas.Ja keď dcére poviem, že ma bolí koleno, povie mi len že daj si ibalgin. Tak sa jej už radšej teda nesťažujem, lebo to viem aj sama". Jej slová mi zneli v ušiach dlho. A má fakt pravdu. Ľudia nemajú čas prejaviť o druhého skutočný záujem. Vypočuť ho a venovať mu svoj čas. Niekedy stačí tak málo. Pár minút vykročiť zo zóny povrchnosti. Súhlasíte?


PS pre reumamky: Ako sa máte? Kĺby? Ja a moja sánka, to je kapitola sama o sebe. Niekedy mám pocit že z nej zošaliem. A to doslovne. :(

PS pre nereumamky: A vy sa máte ako? Deti sú zdravé? My dnes trčíme doma. Jerguš sa buď včera prejedol na grilovačke, alebo nejakú pliagu grcajúcu chytil. 


You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ