Sú Dve matky naozaj Dve matky?

pondelok, februára 11, 2019



Mohlo by sa zdať, že už nie sú žiadne Dve matky, no opak je pravdou. Odmlčali sme sa na dosť dlhú chvíľu pretože rok 2018 nás úplne pohltil psychicky aj fyzicky. Tí, ktorí nás sledujete nielen ako Dve matky, ale poznáte nás aj pod vlastnými menami či pseudonymami viete, že obe sme menili miesto bydliska a Bratislavu sme vymenili za Košice. To ale nie je všetko....
Tega a Mimi


To samozrejme nie je všetko! Náš projekt, Dve matky, ktoré sme vytvárali s láskou a hlavne s veľkou vášňou sa dostal do bodu, v ktorom sme si povedali, že je čas sa vydať každá vlastnou cestou.

Barby zanechala Dve matky a začala sa vám prihovára cez svoj Blog reumamy, v ktorom opisuje, že mať reumu nie je obrovská tragédia.


Pre mňa (Mimi) bol rok 2018 obrovským miľníkom. Stala som sa slobodnou matkou a všetok čas a energia sa sústredila na budovanie si nového života, v rodnom meste v novom prostredí s novými ľuďmi. Bolo to tak náročné obdobie, že som nedokázala písať. Veľakrát sa chuť aj objavila, no slová mi chýbali. Našťastie projekt Dve matky je pre mňa veľkou motiváciou a aj po takomto ťažkom období a odídení Barby z projektu ma dokázal naštartovať.

Vraciam sa späť, plná síl, plná nových myšlienok, no tie vám už nebudem radšej ani písať, pretože všetko na čom sme pracovali, všetky novinky zapadli prachom a ja som sa rozhodla, že Dve matky musia byť predsa dve, no nie?

Projekt Dve matky si zachová svoju starú štruktúru, naďalej vám prinesieme rozhovory s úspešnými, veľmi motivujúcimi matkami (Na dráte), a taktiež za vás vyhľadáme novinky vo svete  detských produktov (Na muške). Ale máme pre vás aj kopec nápadov, o ktorých vás budeme informovať postupne. No jeden dôležitý upragde by som vám rada predstavila už teraz.....

....predstavujem vám novú členku tímu Dve matky

Terézia Abrányi

Terezka Abranyi (TEGA)

je matka, podnikateľka, majiteľka veľmi chutnej a východom milovanej sushi reštaurácie (Koshi sushi) v Košiciach. Je to moja veľmi blízka osoba.
Všetky strasti ale aj slasti prežívame spolu. Projekt Dve matky Terezka veľmi dobre pozná, pretože sme o nej a jej rodinke písali v rozhovore TU. Prizvala som ju do Dvoch matiek a ona súhlasila. Takže nový vietor, nová motivácia, nové nápady a možno aj nová, vylepšená koncepcia Dvoch matiek.
Tega, ako ju voláme, je matkou Zárky (5rokov), ktorá sa miluje fotiť a tancovať, nehanbí sa a určite ju spoznáte a zamilujete si ju. A viete čo? Zárka a Teo sa nám zasnúbili, takže v lete sa chystá veľká žúrka. (smiech)

Nebojte sa, je to vrámci detského sveta! Teo&Zarka

Čo nové pripravujeme?


Pripravujeme spoluprácu s veľmi úspešnou a kreatívnou detskou psychologičkou, o ktorej sme už čo to málinko napísali TU a pravidelne naše spoločné články nájdete v kategórií Na kávičke so psychologičkou.

Pripravujeme článok o úspešnom súrodenecom due, Jankivsiblings, ktorí na Slovenský trh priniesli jedinečné ručne plisované sukne, najnovšie rozšírili svoju kolekciu aj o detský sortiment, a my sme boli pri tom.

Priblížime vám viac naše súkromie, komunitu, v ktorej žijeme a čo zažívame na dennej báze (lebo je toho skutočne veľa).

..... Dve matky už sú naozaj Dve matky.




Mimi & Tega



You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ