Na dráte Eliška Pichoňská / letný špeciál

štvrtok, júna 07, 2018

Každá žena sa chce páčiť. Aj my mamy. To, že sa náš svet nonstop točí okolo našich detí, je úplne prirodzené. No nemali by sme zabúdať aj na seba. Eliška Pichoňská je kreatívna mama dvoch krásnych princezien, blogerka a šikovná vizážistka, pod ktorej rukami sa aj tá najunavenejšia mama, stane zmyselnou dámou.


Eliška, vždy si túžila byť vizážistkou?
- Vizážistkou som túžila byť od momentu, kedy mi na strednej spolužiačka podala paletu tieňov a povedala, že mám nalíčiť na večierok jej sestru. Od toho momentu som vedela, že toto chcem robiť celý život. A plán ísť na prijímačky na vysokú ekonomickú som hneď zamietla. Ale od malinka som kreslila a chodila do Ľudovej školy umenia, takže som k tvoreniu mala blízko a k číslam ďaleko :)

Stala sa z teba dvojnásobná mama. Pociťuješ že máš na seba menej času?
Paradoxne sama na seba mám viac času. Pretože využívam čas napríklad pri kúpaní, že si na seba hodím masku. Takto vyskúšam niekoľko masiek týždenne. Hoci s večernou rutinou je to horšie. Ak som nalíčená, tak sa samozrejme odlíčim, avšak ak nie som nalíčená, je to o dosť horšie. :)
A áno, neskutočne mi chýba viac voľného času na svoje aktivity. Preto sa snažím mať všetko zorganizované, režim a spánky oboch detí v rovnakom čase.


Zmenilo sa niečo v tvojom spôsobe líčenia, odkedy sa celý deň venuješ svojim dievčatám?
Ak som doma a nikam sa nechystáme, nelíčim sa už vôbec. Pleť sa mi po tehotenstvách celkovo zlepšila, takže tá potreba nie je až tak silná. Avšak ak ideme mimo našej dediny, používam rýchly a jednoduchý makeup na pleť, púder, bronzer alebo líčka. Obočie musí byť a často i rýchly krémový tieň na očné viečka. Najneradšej si dávam maskaru a úplne strašne nerada ju odličujem. (smiech) V poslednom čase sa snažím minúť i úspory leskov a rúžov, avšak toto je už o dosť horšie. Aj keď nejaký rúž  hodím medzi plienky, mokré vreckovky a podobné detské záležitosti, nikdy ho nepoužijem. Pri dvoch malých deťoch, to totiž absolútne nestíham a aj zabudnem, že také niečo mám v kabele.


My matky sme veľakrát veľmi unavené. Existuje nejaká kozmetická vychytávka na pleť, aby pôsobila čerstvo a urobila nás krajšími?
Spím tak málo a tak prerušovane, že je to vidieť. Ale už som objavila pár vychytávok. O dvoch z nich práve píšem na svojom blogu a preto ak chcete, tak si tieto moje fungujúce zázraky pozrite tam. :)


Určite si podvedome všímaš ostatné ženy. Čo ti najviac vadí na  ich líčení ? Čo je podľa teba úplne najhorší prehrešok?
Asi najviac mi vadí na líčení ostatných žien to, ak sa silou mocou snažia líčiť podľa tutoriálov- vizážistov, či už našich alebo zahraničných, bez toho, že by im to pasovalo. Nie je  totiž všetko, čo je na youtube aj dobré a vkusné. Vadia mi napríklad hrubé obočia, ktoré podľa mňa idú málokomu, a kontúrovanie, ktoré je vidieť, a ktoré si treba naozaj prepracovať. V konečnom dôsledku to nie sú vôbec nové veci v líčení, len sa tie trendy alebo techniky opakujú, ale vyťahujú sa na svetlo  ako fenomenálne techniky teraz objavené.


Čo by mala mať každá žena v kozmetickej taštičke?
Každá žena by mala mať v kozmetickej taštičke vyhovujúci make up s dobrým odtieňom, na leto bronzer a šťavnato pôsobiace líčka. Taktiež akýkoľvek rozjasňovač, maskaru, a rúž. Tých vecí môže byť samozrejme viac, ale časť z nich ako je báza pod make up a podobne, môže zostať doma v kúpeľni.


Vonku máme teplé počasie. Ako by malo vyzerať letné líčenie? V čom sa líši od toho zimného?
Letné líčenie má byť vzdušné. Žiadne nánosy makeupu, ale ľahkosť, sviežosť a musí byť z neho cítiť leto. Veď aj akosi podvedome inklinujeme k iným farbám. Určite by som vymenila tmavé rúže a lesky za oveľa ovocnejšie farby a nebála sa žiarivých tónov. A ťažký podklad by som nahradila ľahším makeupom či BB krémom. Avšak samozrejme všetko záleží od pleti a osobných preferencií. Ja to vnímam takto.


Tvoja práca je veľmi kreatívna. Čo ťa na nej baví najviac?
Keď tvorím, napríklad líčim alebo češem, často cítim až pocit eufórie. A ak to i sadne, ten pocit je skvelý. Veľmi by som priala všetkým nájsť svoj job snov. Mňa to baví čím ďalej tým viac, a to sa práci vizážistky venujem už cez 20 rokov. Neustále je čo sa učiť. Mojou druhou vášňou sa stal môj blog, ktorý beriem veľmi vážne, a keďže sa práci momentálne nedá venovať tak intenzívne ako predtým, blog z časti nahradil tú kreatívu. Pretože veci treba vymyslieť, nafotiť, a empaticky napísať. :)


Okrem toho že si makeupartist, venuješ sa zároveň aj vlasom a ich úprave. Tvojimi rukami prešlo mnoho neviest, s rôznymi očakávaniami. Ako by v tvojich očiach mala vyzerať nevesta, pri ktorej si povieš: "Krajšiu som ešte nevidela."
Niekedy líčim a češem nevestu, ktorá si dokáže šaty a všetky tie krásne veci okolo toho zariadiť tak vkusne, že jej to skutočne veľmi pristane. Ale nemôžem povedať ani pri jednej, že krajšiu nevestu som nemala. Bývam nadšená najmä vtedy, keď odrazu s tým všetkým krásny na sebe, vyzerá ako "princezná". Niektoré baby vyzerajú po úprave neskutočne krásne a zmenia sa z káčatka na labuť.



Popri tom všetko teda ešte aj bloguješ. Prečo si sa na to dala a o čom je tvoj blog?
Blogovanie sa stalo mojou druhou vášňou po mojej práci. Mala som potrebu odovzdať čosi ďalej, čo som sa naučila za tých 20 rokov v tejto oblasti. Úplnou náhodou prišla ku mne najprv možnosť písať pre český mdls.cz, čo bol módny a modelingový portál. Potom som vytvárala beauty stranu pre OK magazín. Neskôr som sa rozhodla založiť svoj blog, ale nemala som na neho toľko času, a najmä všetko som si robila sama, preto som postupovala podľa rôznych tutoriálov na youtube. Doslova som sa prelúskala cez problémy. O blogovaní som nevedela nič. Dnes po 3 rokoch som sa naučila kopec vecí. Blog sme prehodili na novú platformu na Wordpress, snažím sa robiť kvalitnejšie fotky, zabŕdam do tajov digitálneho marketingu, ako robiť SEO, optimalizácie atď. 
Môj blog je o tom, čomu rozumiem najviac. Píšem o kozmetike, testujem za vás produkty, ale snažím sa to podávať možno odbornejším spôsobom. Je to taký môj malý časopis. Ako bloger pristupujem k písaniu pravdivo, ale nehaním produkty. Ak niečo nie je dobré pre mňa, väčšinou ponúknem riešenie pre iné typy žien. Dokonca ma môj blog elimakeupartistblog učí k perfekcionizmu a empatii.


Aké máš plány na leto?
Plány na leto - mám dve veľmi malé detičky s rozdielom len cca 14 mesiacov. Dovolenku pri mori sme preto odložili na ďalšie leto a budeme si leto užívať u nás doma. Bývame na dedine, všade nám rastú levandule, tak sme tak trochu ako v Toskánsku. (smiech)
A tie pracovné plány ? Povenujem sa nevestám a ich úprave, budem pokračovať vo vytváraní hodnotných článkov a snáď natočím pár youtube videí. 

Elišku nájdete:
Fb:https://www.facebook.com/EliskaPichonskaMakeupArtistHairStylist/
Web:https://www.elimakeupartistblog.com/
Ig:https://www.instagram.com/elimakeupartistblog/ 

Príspevok o tom, prečo Eliška bloguje, nájdete priamo TU

Ďakujeme a prajeme krásny letný čas:-)







You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ