Na dráte s Mimi

streda, októbra 05, 2016

Žili sme síce v jednom meste, ale spoznali sme sa vďaka instagramu. Za všetko môžu nepečené ovsenné guličky. Bolo to pred Veľkou nocou. Padli sme si do oka cez jedlo. Obe sme labužníčky a milujeme jesť. Mimka ma poprosila o recept a tým to všetko začalo. Už ani neviem kde a kedy sa medzi nami prelomila tá hranica medzi "známa osoba na instagrame" až po soulmate. Išlo to tak samo, prirodzene, ľahúčko. A už sme boli v tom. Rozumieme si nie len ako matky. Rozumieme si hlavne ako ženy, priateľky, spriaznené duše. A v tom je asi to kúzlo. Nezoznámili sme sa prostredníctvom materstva, ale na základe vzájomných sympatií. Neriešime spolu len deti, práve naopak. Naše témy sú nekonečné a nikdy nekončiace o všetkom čo život prináša.

A aká je Mimi? Urobte si kávu, dajte nohy na stôl a pokecajte si spolu s nami :-)



Čo si si o mne myslela, keď si prvý krát klikla na môj profil? Upútali ťa určite moje oči :-D

- Nepamätám si či to boli práve tvoje oči alebo celková sympatia. :D.  Kedže môj insta profil nikdy nebol verejný a ja si ťažko pripustím do svojho "insta private space" cudzie osoby, iba ak ma osloví charizma.... čiže už to máme!! Bola to tvoja charizma. <3

Ja som ťa vnímala už dlhšiu  dobu na FB na fotkách našich spoločných známych a stále som si hovorila, že si prekrásna žena. Pamätáš si na deň, kedy sme sa prvý raz stretli zoči- voči?

- Áno aj ja som ťa registrovala. Je zvláštne, že sme sa dlhé roky pohybovali a poznali rovnakých ľudí, no my osobne sme sa nikdy nestretli. Až :D jedného dňa u mňa v obývačke .... ten krát po prvé .... :) Bolo to presne 3.12.2014. Teuško ešte nechodil, len pozeral, že prišli cudzie detičky a rozhádzali mu hračky. To sme vtedy prekecali čo to dalo a ani raz nenastala chvíľa, žeby som si povedala, bože veď ja mám v byte cudziu ženu s deťmi, skôr naopak. Odišli ste a ja som sa usmievala a cítila som sa akoby som prekecala s najlepšou kamoškou doobedie. A tak sa aj stalo! Pretože od tohto dňa sme neprestali spolu komunikovať.
PS: Blíži sa nám výročie :D :D :D a hneď na to tvoje meniny :D :D :D (musím začať šetriť)

Ach, príde mi to ako večnosť. Naši chlapci boli ešte malí. Odjakživa si túžila byť mamou? Lebo ja od narodenia :-)

- Bude to znieť jednoducho, ale Áno. Vždy som mala pozitívny vzťah k deťom a rada som ich opatrovala a kočíkovala. Jednoducho ma to bavilo a svojím spôsobom aj napĺňalo. No je to úplne iné ak prídeš niekomu postrážiť, alebo pokočíkovať dieťatko a potom ideš spokojne domov a môžeš ísť sama na toaletu a sedieť tam tak dlho ako chceš. :D Alebo sa za deň 50x opakovať... je to niekedy vyčerpávajúce a nevravím, že nemám pocit zlyhania, no musím sa priznať, že to bol môj sen, napĺňa ma to a robí šťastnou, pretože základ všetkého úspešného je mať rodinu, ktorá funguje a ktorá navzájom podporuje každého jedného člena. LEN VTEDY MÔŽE BYŤ ČLOVEK ÚSPEŠNÝ.

Pochybuješ niekedy o sebe? ( ja furt). Či dobre zvládaš úlohu mami?

-Hahahahaaa.... Práve som ti odpovedala aj túto otázku (viď viššie) :D som sa rozkecala :D

A čo ty ako žena. Pripadáš si ešte niekedy tak? :-D

-Musím sa priznať, že doteraz sa mi odpovedalo prirodzene a bez rozmýšlania. Takáto podpásovka. :D :D :D Vôbec netuším... a áno jeden príklad mám. :D Odkedy bývame na dedine, tak moje bežné dennodenné oblečenie je domáci úbor plus no makeup a strapaté vlasy. Keďže som tesne pred pôrodom, tak raz týždenne musím chodiť do poradne a vtedy sa riadne vyštafírujem :D cítim sa veľmi dobre a pekne :D tak žensky s malým, krásnym tehotenskym bruchom a tiež celkom pohľadne kedže si dám záležať. :)

Ako sa rada obliekaš?

-Milujem čiernu farbu a všetko to, v čom dobre vyzerám. Mám radšej ležérnejšiu módu, v opätkoch ma vidieť skutočne príležitostne. U mňa je to ťažké,totižto neznášam nakupovanie :D najradšej chodím (chodila som) do skrine mojej sestry a vyberám si oblečenie. :D Aj môj muž neznáša so mnou nákupy :D som v znamení Váh a som skutočne nerozhodná v tomto smere. :D

Tiež nerada nakupujem :-D A Tea ako obliekaš? Má veľa vecí? ( Ja som zistila, pri Jergušovi, že je to zbytočné. Hlavne ak sú to typickí chlapci. ).

-Práve naopak. Odkedy Teo chodí do škôlky, zisťujem, že ich má málo. Práve v tomto prechodnom období. Nie som nákupná maniačka. Pre mňa je to skôr nočná mora.

Akú farbu máš rada?

-Najobľúbenejšia farba je pre mňa žltá. No nerada ju nosím :D Na sebe milujem bielo-čiernu kombináciu.

Pesnička, ktorá ti pripomína pekné chvíle?

-Z každého obdobia je iná. S tebou ma spája Timberlake :D Can't stop the feeling. Môj Luky je ten, ktorý púšťa doma hudbu... častokrát sa mi stane, že netuším koho počúvam, ale cítim sa vtedy šťastne a dobre.
Prvá obľúbená Teova pesnička bola od Amy Winehouse - Rehab. Chlapec nevedel ešte rozprávať, ale spival dookola " nou nou nou"... za deň sme ju všetci povinne museli počúvať aj 100x. Teraz je v kurze pesnička od Horskej chaty - Za vodou.

To "no no no" si pamätám :-D Čo ťa baví? Čo rada robíš?

- Nedokážem priamo odpovedať to a to ma baví, pretože mňa baví strašne veľa vecí. Nevenujem sa im vždy, skôr sú obdobia kedy sa venujem tej, inokedy tamtej veci. Spomeniem čo ma doteraz bavilo a baví a bude baviť (nie všetko robím odkedy som mamou) napr. wakeboard. Ten je pre mňa zatiaľ minulosť, no ja pevne verím, že sa k tomu vrátim, aspoň rekreačne. Baví ma šitie, je kopec nápadov pre detičky.... vrámci SLIVY. Určite je toho neskutočne veľa, len teraz si nespomeniem na všetko, pretože teraz ma najviac baví rodina a to aby som správne vychovala svoje deti a bola dobrou manželkou pre svojho manžela.A z iného súdka, rada komunikujem s ľudmi a vždy ma bavila produkčná sféra :)

Vyštudovala si Fakultu umení. Chcela by si sa, keď deti odrastú vrátiť k svojej profesii, či ťa láka niečo iné?

-Umenie a estetika ma bavia a baviť budú. To nie je niečo, čo ťa chvíľu baví a po chvíli prestane, to máš v sebe. Po škole prišli hneď veľké zmeny ako tehotenstvo, sobáš, rodina, sťahovanie, preto som nebola aktívna v umení. Áno viem, dá sa to spojiť, no nechcem nič siliť len preto, lebo by som mala. Nezanevrela som na umenie, len som trocha presedlala. Môj manžel je spevák a herec. Ja ho podporujem a milujem chodiť na jeho koncerty a predstavenia v divadle. Tak trocha mu aj závidím, :D.Vždy som chcela vedieť spievať a hlavne byť herečkou. Moje veľké negatívum je tréma. Nedokážem ju odbúrať a to mi robilo aj v škole problém. :D Čo sa týka spevu, tak s tým som sa zmierila, že zo mňa speváčka (ani len obývačkova) nikdy nebude. :D :D

Máš nejakú obľúbenú knihu a film?

-Mám rada výpovedné filmy, tie ktoré niečo vo mne zanechajú. Milujem ak prejavím emóciu a to je znak toho, že ten film je dobrý. Emóciu teraz nemám na mysli napr. strach. Skôr mám na mysli smútok, radosť, lásku a keď sa pridajú slzy tak je to to pravé orechové, bez ohľadu na žáner. Takže nepoviem konkrétny film. Čo sa týka kníh tak nečítam často... môžem povedať, že skoro vôbec. Od mojej hospitalizácie mám rozčítanú knihu Chatrč. Kedy ju dočítam, to neviem povedať. :D

Sleduješ pravidelne nejaký blog?

-Áno. Najpravidelnejšie sledujem Dve matky :D a Reumama, Slivníkovo a tie ktoré mam lajknuté na facebooku a vždy ak je nový článok, mne to vyskočí a ja si už iba kliknem. :)

Reklamu si mi nemusela robiť :-D Predstav si, že si vyhrala Miss ( čo by si aj kľudne mohla). Je niečo, čo by si chcela v dnešnom svete zmeniť, keby si mala tú moc?

-Nikdy som Miss nechcela vyhrať. Mňa takáto súťaž nikdy neoslovila. Určite to, že niekto získa titul Miss neznamená, že zmení svet :) Len všetky kandidátky na titul si želajú jedno a to je svetový mier :D To by si mal želať každý jeden človek na tomto svete aby nebolo utrpenie. Aby naše deti nemuseli žiť v strachu a rýchlo dospieť.Pre mňa je najdôležitejšia vec a to aby deti nikdy nepocítili bolesť, strach, biedu, smrť, týranie. Najhoršie ak je to od najbližších.

Čochvíľa ( možno aj dnes), budeš dvojnásobnou mamou. Aké sú tvoje pocity?

-Už sa nemôžem dočkať. Dlho sa špekulovalo akým spôsobom pôjdem rodiť.  Prvé tehotenstvo som rodila indikovanou sekciou kvôli symfyzeolíze ( rozostúpenie pánvovej kosti). Druhé tehotenstvo ma symfýza tiež potrápila, nosila som pánvový pás (keď už bolo na nevydržanie a myslela som, že nespravím ani jeden krok), no musím povedať, hoc ju cítim, nie je to také strašné aby som nešla prirodzene a ja sa na prirodzený pôrod veľmi teším. Čo sa týka pocitov z toho, že zrazu budem dvojmatka je veľmi diskutabilné. Mám obavy ako to zvládnem všetko, keďže celá rodina žije na východe a iba my sme v Bratislave. Ako budem milovať, akí budú súrodenci voči sebe, akú bude mať maličká povahu... už to zhrniem :D Tie pocity sú samozrejme zmiešané, ale tak ako po prvý krát prišlo všetko prirodzene a samo, tak to bude aj teraz. Nenechávam sa tým pohltiť. :)

Ako si predstavuješ svoj život o 10 rokov?

-Nepredstavujem si ako môj život bude vyzerať o desať rokov, pretože človek miení a pán Boh mení. Nikdy nevieš čo sa stane, čo ti život prinesie. Je lepšie nemať očakávania, ako sa neskôr sklamať.
Mám len túžbu aby moja rodina bola plnohodnotná a hlavne zdravá a šťastná a ja aby som po materskej našla prácu, ktorá ma bude napĺňať a bude robiť šťastnou nie len mňa, ale aj mojich najbližších.


S Mimi prekecáme hodiny. Teda väčšinou prepíšeme. Je to tak jednoduchšie. Pretože keď telefonujeme, tak sa ani nepočujeme. Vždy nám do toho totiž kričia naše malé opičky. Komunikujeme denne. Niekedy viac, niekedy menej. Záleží od programu každej z nás. Ak veľmi nestíhame, vždy si pošleme aspoň animované srdce, že na seba myslíme. Sme k sebe úprimné, nezávidíme si ( a ak áno, tak len v dobrom), doprajeme si navzájom a vždy si povieme, že nech sa deje čokoľvek, dôležité je že sme krásne. Za každej okolnosti so šarmom a štýlom. Áno, sme aj skromné :-)


Barby










You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ