Na dráte s Kurou

piatok, októbra 28, 2016

Janka je mladá, sympatická  žena, ktorá nič nenecháva na náhodu. To čo ju baví si neschováva len doma v šuflíku. Plní si svoje sny a na všetkom čo robí vidieť jej nadšenie a odhodlanie.Je to žena činu a matka, ktorá vyzerá nadpozemsky krásne. Sme právom hrdé na to, že je Košičanka. Jednoducho čaja ako sa patrí :-)

 A aká je Janka? Urobte si kávu, dajte nohy na stôl a pokecajte si spolu s nami :-)



Jani, ty si instagramová bohyňa. Veľa žien ťa obdivuje a s ich vzorom. Uvedomuješ si to?
- No to teda vôbec ( smiech). Vôbec to tak neberiem. Priznávam, že keby mi teraz niekto povedal že mám zrušiť instagram, asi by som s tým mala veľký problém. Je to už poriadna závislosť a forma sebaprezentácie, ktorú teraz využívam hlavne kvôli ukážke svojej práce. Éra selfie je už dúfam, nenávratne preč ( chvalabohu :-D ).

Si veľmi vtipná a máš nad vecami nadhľad. Teda, aspoň tak pôsobíš. Netrápi ťa veľmi, čo si kto myslí. Zdelila si túto, pre život pozitívnu vlastnosť, alebo si sa k tejto energii dopracovala sama?
- To tiež len tak vyzerá. Teda aspoň z časti. V podstate ma dosť zaujíma, čo si kto myslí. Neúspech som nikdy neznášala dobre a kritiku tiež. Aj keď môžem povedať, že po 30tke a hlavne od kedy pracujem, ma negatívny názor ľudí až tak neprevalcuje ako kedysi.

Máš dve deti. Prváka a škôlkarku. (Simon a Zoja). Ovplyvnilo ťa materstvo? Aké je to byť mamou?
- Ja si už ani nepamätám, aké to bolo bez nich, aj keď ako typickou mamou sa vôbec necítim. Môžem povedať, že mne moje deti skáču po hlave a takmer všetko im dovolím. Snažím sa ich samozrejme usmerniť, čo je a čo nie je správne, ale skôr mám s nimi vzťah ako kamoška. Takú "výchovnú" na riť moje deti ani nepoznajú. Dobre no, stalo sa to asi  2 krát :-)

Zapájaš aj deti do svojej práce? Pomáhajú ti v nápadoch?  
- Keďže už chodia do školy a škôlky, snažím sa robote venovať vtedy. Nie nezapájam ich, na to už fakt nemám nervy :-D


Si nie len krásna a sexi mama, ale aj nesmierne talentovaná. Všetko čo chytíš do ruky premeníš na skvost. Ako to prosím ťa robíš?
- To teda netuším a ešte stále som sa celkom nespamätala z toho, že veci majú slušný úspech.

Veríš si v tom, čo robíš?
- Vôbec!! Začala som s interiérovým dizajnom a to tak, že som si pred spusteným myslela, že to bude riadny trapas. Keď sa mi po mesiaci ozvali z časopisu "Pekné bývanie", že chcú nafotiť moju prácu a urobiť článok, skoro som odpadla!

Ako KURA design , dávaš interiérom bez duše kus srdca. Aký štýl bývania máš rada?
- Určite môžem povedať že najviac severský, čistý a jednoduchý, ale vždy tam chcem zakomponovať niečo, aby to nebola nuda a chytilo to nejakého ducha.


Aj u vás doma máte božsky! Čo ťa inšpiruje? Sleduješ aktuálne trendy v bývaní, či sa skôr spoliehaš na svoj vnútorný pocit?
- Sledujem módne trendy, no určite vankúšik so swarovskými kamienkami u nás nenájdete, aj keby to bol top trend. Mám taký vlastný svojský štýl. Pri väčšine klientov sa musím krotiť,predsa len nie každý má pochopenie pre sadrovú hlavu srnky nad posteľou a podobné moje úlety. No zatiaľ bol každý spokojný.




Pred letom nastala na Slovensku "Kura bracelet" mánia. Kto nemá tvoj náramok nech dvihne ruku! My dve ho nosíme non stop. Je úplne úžasné, že dva prepletené kusy gumy zaznamenali taký úspech, že?
- Úplne z toho odpadávam! A najviac je, keď stretnem niekoho s tým náramkom na ruke, to ma najviac dostane :-)


Obdivujeme tvoj marketing , vieš sa predať a to je super! Začala si tvoriť už aj módu. Ležérnu, veľmi variabilnú a hravú- KURA collection . Bol to tvoj sen? Mať svoju odevnú značku?
- Áno. No keby ste mi to povedali pred rokom, neuverím tomu. Robím už svoju druhú kolekciu a baví ma to stále viac a viac. 


 



 


Ako vnímaš slovenské ženy? Nie sme v obliekaní asi veľmi odvážne však? 
- Väčšinou nie, no mnohé ženy to proste jednoducho vedia a nie je ich málo. Len v mojom okolí ich poznám dosť. Ale veľmi veľa žien a mladých dievčat sa oblieka veľmi prvoplánovo, v zmysle " len nech som sexi" a to teda zrovna nie je môj "šialok" kávy :-D

Ani my takúto kávu našťastie nepijeme :-D. Veľký úspech majú aj tvoje drevené medvedíkove rodiny. Macíkov vyrábaš sama,lebo ti niekto pomáha? 
- Mackov z dreva vyrezáva môj šikovný starý otec a ostatné robím ja. Je to môj relax.

  Okrem iného aj krásne fotíš! Je toto spravodlivé? :-D Je niečo čo ty nevieš? A inak, veľmi túžime aby si nám urobila nejaké fotky. Úplne sa ti oddáme, lebo už teraz vieme, že budú jedinečné a originálne. Presne také, ako si ty!

- Fotiť ma naučila moja mama, podľa mňa najlepšia "new born" a "children" fotografka široko, ďaleko.( Monika Chrenková ). Ja sa foteniu už nevenujem, nezostáva mi na to čas.  Fotím si už len svoje interiéry, kvôli prezentácii. Ale vás baby veľmi rada pofotím, dohodneme termín :-) 

Berieme ťa za slovo a veľmi sa tešíme! 

Kuri, ako to všetko stíhaš a zvládaš? Bez podpory rodiny by sa to asi nedalo.
-NA 100 percent nedalo! Hlavne bez mojej šikovnej mamy. Všetky prvé modely šijeme spolu. Robíme strihy a konzultujem s ňou každý detail. Bez nej by som to nedala. A bez môjho muža, ktorý mi extrémne pomáha s deťmi, hlavne keď do noci s mamou šijeme prototypy.

Závisť je dnes bežná vlastnosť. Hlavne ženy si navzájom "doprajú". Môžeš nám povedať prečo je to tak? :-D
 - Neviem, ja nezávidím. Možno jedine ľuďom ich talent. Musí byť super vedieť spievať ( u mňa je to 0 bodov ). A určite nazávidím materiálne veci. Nabúchaná skriňa kabelkami,  určite ešte nikoho šťastným neurobila.

Áno, to ti pocit šťastia nezaručí. Janka, máš nejakú  ženskú spriaznenú dušu? Kamošku na život a smrť?
- Áno moju mamu a Viki :-)




Janka je dôkazom toho, že sny sa plnia, ak v ne človek verí a nesedí so založenými rukami. Že ženy toho dokážu viac ako si myslia a že odvážnym šťastie praje. V Janke sa snúbi šikovnosť, krása a pokora. A v neposlednom ( ak nie v prvom) rade  je jej tvorba aj prejavom toho, že naše mami stoja v pozadí našich túžob a pomáhajú nám ich plniť. 


Ďakujeme:-)

Barby a Mimi 

PS: Tento krát celý rozhovor pripravila len Barborka. Musím ju veľmi pochváliť. Keď si s Teuškom a Leuškou nájdeme režim a systém, tak jej nabudúce pomôžem.Sľubujem a ďakujem! Mimi

















You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ