Kozmetický balíček Vonai

pondelok, apríla 24, 2017

Od Vonai sme dostali krásny voňavý balíček ešte na festivale Kid. Túto prírodnú kozmetiku sme poznali už dávnejšie a boli sme s ňou veľmi spokojné. Takže keď nám Janka navrhla otestovať aj iné produkty, neváhali sme ani sekundu. Obe sme sa zhodli na tom, že ani nevieme ako a presedlali sme prirodzene na prírodnú kozmetiku. Používame ju od vlasov až po pokožku. Vyhovuje každej bunke nášho ja.




A čo sme testovali a používame to aj naďalej?  


Bahenné soľné mydlo
Ide o prírodné mydlo vyrobené z kokosového oleja s obsahom morskej soli. Je obohatené o bahno z Mŕtveho mora, ktoré zjemňuje pokožku a jemne ju aj vypína. Mydlo je veľmi príjemné na dotyk, jemne pení, má neutrálnu vôňu a má detoxikačné účinky.

Barby: Ja mám veľmi suchú, citlivú pokožku so sklonom k svrbeniu. Mydlo mi vyhovuje, a dokonca po sprche s ním má pokožka svrbí menej a je hebká. Mydlo poskytuje aj jemný píling a zmierňuje prejavy celulitídy. A to je len a len výhodné. :-)




Liečivý zinkový balzam na  zapareniny:
Balzam je výlučne organického pôvodu z ekologického pestovania. Ako všetky produkty Vonai aj tento je vegánsky.


Barby: Bazlam je super na drobné poranenia a ranky. Mne dobre zabral na "kútiky" na ústach. Má jemne mastnú konzistenciu a je v praktickom malom balení, v podobe rúžu.



Mimi: Teuško má atopickú pleť. Veľmi často sme používali obyčajné pomády, ktoré si Teo natieral na rúčky. Odkedy máme zinkovú Vonai tyčinku, nepoužívame nič iné. Veľmi rýchlo ukludní pokožku a ekzém sa zmierni. Na niektorých miestach úplne zmizol. Veľmi si pochvaľujeme malé tyčinkové balenie, ktoré sa zmestí aj do detského vrecka. 





Detský olej: Je bezfarebný a neparfumovaný. 

Mimi:Skúsili sme na aplikáciu dva spôsoby. V prvom sme pridali pár kvapiek do kúpeľa. Olej nie je veľmi mastný a rýchlo sa vpíja. Zanecháva hladkú pokožku, ktorú neprevonia, čo ja oceňujem. Bábätká majú svoju vlastnú, nádhernú vôňu a preto ju nerada prebíjam. Pri druhom pokuse som olej aplikovala priamo na pokožku. Mastný povlak sa stráca doslova do pár sekúnd. Mne osobne viac vyhovovala druhá možnosť. Pokožka sa mi zdala o čosi máličko vláčnejšia. Olej som skúsila aj na vlastnej pokožke a ostala som prekvapená, ako moja pokožka priam neuveriteľnou rýchlosťou pohltila celý olej. Po bežne dostupnej chemickej kozmetike sa  moje telo čím ďalej, tým viac, vysúšalo a to rapídnou rýchlosťou. Po pôrode som mala pocit, že som sa premenila na korytnačku. Odkedy používam prírodnú kozmetiku, moja pokožka zažíva doslova renesanciu. Môj najobľúbenejší produkt je kávovo škoricové pílingové mydlo, ktoré moju pokožku nie len prekrví ale ju zanechá príjemnú a hebkú na dotyk.


Ide o Kávovo škoricové mydlo, ktoré vyhladzuje hrudkovitý vzhľad pokožky. Krásne  ju prekrvuje a obsahuje jemne zomleté zrná kávy a škoricu.


V spolupráci s Vonai
Vonai kozmetika prišla momentálne s jarnou novinkou a to Detoxikačným pleťovým balíčkom, ktorý určite vyskúšame. Môžete si vybrať z troch možností na základe typu pleti. (citlivá pleť, mastná a zmiešaná pleť, problematická pleť). Tak hurá do toho!






A vy ako? Poznáte prírodnú kozmetiku Vonai? Čo z jej ponuky máte už odskúšané?

PS:  Všetky produkty prírodnej kozmetiky Vonai nájdete tu, alebo si ch môžete zakúpiť aj v kamenných predajniach v Bratislave, Prahe a v našich rodných Košiciach, kde sa kozmetika Vonai narodila. Áno sme hrdé lokalpatriotky. :-)


PS: Boli by sme veľmi vďačné, ak by ste nás podporili v súťaži Bloger roka 2017.  Vopred ďakujeme za každý jeden hlas. Vašu priazeň si veľmi ceníme.

Pre započítanie hlasu je potrebné potvrdiť mail, ktorý sa častokrát nachádza v SPAM-e.
Hlasovať môžete :TU




You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ