Valentínsky špeciál s Adelou Banášovou a Viktorom Vinczem

utorok, februára 14, 2017

Adela Banášová a Viktor Vincze sú pár, z ktorého boli mnohí prekvapení a neverili tomu. Sú spolu, sú šťastní a je nepodstané, kto si čo myslí. Majú obrovský zmysel pre humor a nadhľad, ktorý im pomáha byť nad vecou a užívať si svoju blízkosť. Tešia sa zo života a pri pohľade na nich máte chuť sa usmievať.

A ako vnímajú lásku Adela a Viktor? Urobte si kávu, dajte nohy na stôl a zamilujte sa spolu s nami.



Vaša obľúbená romantická pesnička, pri ktorej by ste spolu pretancovali celú noc? 
A+V: Asi sa zhodneme na tom, že by sme si vedeli predstaviť zopár repríz "Thiking out loud" od Eda Sheerena, ale zo skúseností vieme, že pretancujeme celú noc na čokoľvek. Keď je k tomu aj čo piť. (smiech)



Kedy si si uvedomila, že si sa do Viktora zaľúbila? Že si si povedala, no do kelu, už mi niet pomoci. 
A: Že je zrazu niečo inak, som pochopila postupne na Sajfovej svadbe. Neviem, či by som to hneď definovala ako zamilovanie, ale kľúčový zlom tam určite nastal. 

Takže za všetko môže Sajfa?
V: Sajfova svadba rozhodla. Síce sa v  médiách kadečo popísalo, nepoškuľovali sme po sebe už pred tým. Je pravda, že pár dní pred svadbou sme boli vďaka práci viac v kontakte, a tak akosi divne sme spolu srandovali. Možno sa už nejako hlásilo podvedomie.


Zaujal si Adelu už počas účinkovania v šou "Tvoja tvár znie povedome"? Určite Adele neušlo nič, keďže sa tam ocitla ako porotkyňa.
V: Pokiaľ viem, zaujal som ju svojim výkonom. Tvrdí, že viac nie. Pokúšam sa jej veriť. (smiech)

V ktorej časti ťa Viktor najviac zaujal? Nie náhodou, keď tak sexi privieral oči ako Iglesias ? Nás vtedy dostal (smiech).
A: Videla som dosť veľa častí, kým sa mi nepokazil televízor. Takže som ostala ušetrená vystúpenia ako Nicky Minaj (smiech). Udivene som videla Cher, ale Bruno Mars bol top. Vtedy som si naozaj povedala, že chalan je šikovný, že má dobrú energiu. Ale nič viac.


Čo prvé ti napadne pri slove "Valentín"?
V: Otázky na tému Valentín, rozhovory, srdiečka, bonboniéry, ale inak nič také, čo by vo mne vzbudzovalo emóciu. 

Sú dva typy ľudí. Tí, ktorí deň sv. Valentína oslavujú a tí, ktorým ide totálne na nervy. Z toľkých srdiečok a sladkosti im je zle. Ty to ako vnímaš?
A: Ja som asi tretí typ. Beriem to otvorene. Keď sa to niekomu chce oslavovať, prečo nie. Osobne to neprežívam, ale keby som bola niečím pekným prekvapená, alebo dostala by som darček, tak to nikomu o hlavu neoplieskam. Asi je základ v tom mať jasno a mať vo dvojici rovnaké nastavenie, aby nenastal trapas. (smiech)



Vieš čo sa Viktorovi na tebe páči?
A: Určite moje zuby. Často ich spomína. Že som si predné rezáky musela niekde udrieť o kľučku. To je jasná láska. (smiech)

Je úžasné mať pri sebe vtipnú, inteligentnú a ešte aj krásnu ženu však? 
V:  Je!


Určite sa Vás ešte nikto neopýtal na vekový rozdiel. (smiech). Riešite to vôbec?
V: Neriešime. Tak ako to nerieši ani tých x párov, ktoré sa rozchádzajú a majú bežný vekový rozdiel. Nič nie je pravidlom a dvaja ľudia si rozumejú na základe úplne iných parametrov ako je vek.

Je vôbec v láske podstatné kto má koľko rokov?
A: Aha, takže to s tou inteligentnou krásnou ženou bolo úvodné lichotenie pred týmito otázkami? (smiech). Súhlasím s tým, že láska nás kontaktuje úplne nečakane a mimo logiky. Nehovorím o opantaní mysle, ale o tom silnom pocite, že Vám je s niekým najlepšie na svete. My radi veríme tomu, že sa nám niekto páči kvôli vzhľadu, veku, statusu, názorom, ale to sú len naše racionálne vysvetlenia. Ľudí aj tak vždy len priťahuje rovnaká energia.



Čo pre teba znamená láska? 
V: Zmysel života. Život bez lásky nie je život. 

Vraví sa, že láska prechádza cez žalúdok. Najedený muž, rovná sa spokojný muž. Varievaš Viktorovi?
A: Ja skôr verím rovnici : spokojná žena rovná sa spokojný muž. Keď budem upachtená, vystresovaná, ustráchaná  a pindať mu denne mozgy, tak ani navarená večera nepomôže. Ale uznávam, že keď je žena spokojná a ako bonus aj starostlivá, tak to je veľmi dobré. Myslím, že to nám ženám akosi prináleží. Vždy keď sa dá (teda keď je čas večer, alebo ráno), niečo Viktorovi rada nachystám. Nie sú to žiadne zázraky, ale robím to rada. A chcela by som sa k tým zázrakom dopracovať. 

Kde okrem Slovenska by si si vedel predstaviť život? Samozrejme s Adel. (smiech) Vieš aká je jej obľúbená krajina? 
V: Adel už žila v Nemecku a v Rakúsku. Ja som žil v USA. Myslím, že sme obaja prispôsobiví a že nám vie byť dobre kdekoľvek. Len neviem, či by sme sa napríklad úplne najedli v Thajsku, alebo v arabských krajinách, Adel všetko smrdí.(smiech) 

Keby sa Viktor ocitol na opustenom ostrove, čo by mal určite so sebou?Okrem teba.
A: Wifi, multifunkčný ovládač a dostatok čerstvých vajec.


Rozoberáte s Viktorom doma aj politiku? 
A: Skôr ho počúvam. Občas sa pýtam, potom poviem svoj názor, občas mi je vyargumentovaný, občas sa v pohode zhodneme na tom , že vidíme veci inak. Na Viktorovi sa mi však páči, že aj ako novinár nelipne na jedom názorovom brehu a vie uznať dobré argumenty oboch strán.  

V ktorom projekte, ktorý Adela robí, ťa najviac baví?  
V: Páči sa mi všade. Zakaždým je to nejaká iná verzia jej prirodzeného JA. Keď však chodievam na Trochu inak do divadla, tak si užívam priamo tú atmosféru, ktorá sa deje priamo v sále a to je také špecifické. Aj tým, že sme tam všetci fyzicky prítomní, že to spolu zažívame, je to naozaj trochu iné. A viem, že to tam má rada.

Povedz nám nejaký vtip, o ktorom si myslíš, že by Viktora rozosmial. 
A: Je to taký vtip o mimozemšťanovi, ktorý príde na pumpu a opýta sa stojanu celkom divnú otázku. Pravdupovediac som tomu vtipu nikdy príliš nerozumela, ale viem, že ho má Viktor rád. Preto ho budem celoživotne akceptovať. (smiech)

 Aká pesnička vie Adele zlepšiť náladu? 
V: Turn it off z muzikálu Book of Mormon. Ale to aj mne. Ráno si ju zvykneme pustiť.


Aký je Viktorov najobľúbenejší film?
A: Jedným z obľúbených, sú určite Nehanební bastardi. Vďaka Viktorovi som to konečne videla aj ja.

Herec ktorý sa Adele páči?
V: Podľa mňa ten poliak z filmu "Všetko alebo nič". Sa minule bozkávali pri nejakom rozhovore. S inými to zatiaľ nerobila. (smiech)

Táto informácia nám ušla. Ale závidíme. (smiech) Čo urobí Adel ako prvé, keď sa ráno zobudí? 
V: Pritúli sa. Tak sa špeciálne pritúlime a ležíme koľko sa dá. Potom sa hrabe z postele a urobí si kávu. Ja zvyknem ešte trošku dlhšie ležať. 

Odkladá si za sebou Viktor ponožky? (smiech) 
A: Nesledujem to. Ale nepovažujem to za niečo ponižujúce keď to zaňho robím aj ja.


Keďže sme matky, nemôžeme opomenúť ani túto závažnú tému. (smiech) Po koľkých deťoch túži Viktor?
A: Myslím, že v tom nemáme určený presný počet. Koľko bude dopriate. Tak ako aj ostatným ľuďom, ktorí si mylne myslia, že si počet naplánovali sami. 

Adele sa páčia slovenské mená, či skôr zahraničné?
V: Páčia sa nám slovenské mená, ale aj zachovanie rodinných tradícií nás láka, takže Viktor by tam mal byť. Ja som tretia generácia mena Viktor Vincze. 

Čo je pre teba vo vzťahu najdôležitejšie? Dôvera, rešpekt. Či stačí len proste ľúbiť? 
A: Ak niekto len proste ľúbi bez dôvery a rešpektu, tak neľúbi. Ak ľúbi naozaj, tak potom len tak ľúbiť stačí.  
Len tá láska je šťastná, v ktorej nie sú milenci na sebe závislí. (povedal raz pán Arbuzov). Súhlasíš? 
V: Súhlasím. Akákoľvek závislosť neprináša šťastie v ničom. Je určite dobrou výzvou vedieť takto milovať. Ale inak to nemá zmysel, takže nám nič iné neostáva.

Čo by ste napísali vo "valentínkach" sebe navzájom? 


Milý Viktor, možno to neznie najromantickejšie na svete, ale jediné slovo, ktoré to všetko definuje, je – ďakujem. Každý deň. Ostatné ti poviem osobne keď dôjdeš z lyžovačky :-) 

 Milá Adelka, milujem ťa. Všetko ostatné je nepodstatné.


Adela a Viktor sú  krásne šťastní. Jednoducho sa ľúbia a nemusia o tom skladať ódy o láske, či niekoho o tom presviedčať. A ani to nie je potrebné. Cítiť to z každého ich slova. A to je najdôležitejšie.Prajeme im, nech si ten pocit zachovajú čo najdlhšie.

Ďakujeme


Barby a Mimi




PS: Všetky fotky v rozhovore nám poskytol Viktor, ktorého môžete sledovať aj na jeho instagrame. Spolu s Adelou sa dostali do prvej sedmičky v ankete  OTO. Držíme palce!







                                                     

You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ