Na dráte Inna Semiglazová

utorok, marca 12, 2019

Materská dovolenka nemusí byť len o staraní sa o deti, naskytuje sa nám priestor, kde skutočne môžeme prehodnotiť náš život. Naše povolanie, či sme s ním spokojní, či si skutočne plníme sny a čo pre svoje dieťatko chceme dosiahúť. Nie, nefabulujme materskú dovolenku, dobre vieme, že toto obdobie je veľmi náročné a častokrát počas tohoto obdobia sme rady, že ho prežijeme so zdravým rozumom. 
Rozbehnuť biznis na Slovensku, prednášať pred státisícovým publikom, cestovať a ponúkať ľuďom pracové pozície, inšpirovať iných a pomáhať si plniť sny znie skutočne ako z dobrého motivačného filmu, že? Na dráte vám dnes predstavíme ženu, ktorá počas tehotenstva rozbehla podnikanie na Slovensku, a za dva roky sa ocitla vo veľkom svete SoftMarketingu, vybudovala si čestné miesto v biznis sfére s produktami o zdravej výžive DuoLife. Je ňou maminka z Bratislavy Inna Semiglazová, ktorá nám dnes predstaví ako si ten svoj sen splnila a ako ho pomôže plniť aj vám.




Nalejte si pohár vína, vyložte si nohy na stôl a poďte sa inšpirovať spolu s nami.

Inna Semiglazová s rodinkou

Si mamina, ktorá počas materskej dovolenky rozbehla svoj biznis, ktorý je dnes veľmi úspešný. Kedy sa v tebe zrodila myšlienka rozbehnúť podnikanie?
-Nazvala by som to, že bol to dlhodobý proces, ktorý sa vo mne dlho skladal ako puzzle, ale rozhodnutie, že chcem rozbehnúť projekt, ktorý na slovenskom trhu ešte nie je, a asi aké parametre podnikania by mal spĺňať - konkrétne táto myšlienka prišla v momente, keď som bola tehotná a plánovala, čo ďalej, a musím povedať, že takým hlavným spúšťačom, "že jasné, poď do toho, máš na to" - bol práve môj partner. Takže dá sa povedať, že moji dvaja chlapi môžu za to, že spoločnosť DuoLife je práve teraz na Slovensku  v takom formáte, akom je.

Pochádzaš z Ukrajiny. Na Slovensku žiješ už od detstva. Gymnázium si vyštudovala v Košiciach, a následne vysokú školu v Bratislave, kde si aj ostala žiť. Čo ťa zavialo na Slovensko?
- Áno, narodila som sa v tedajšom Sovietskom Zväze, maminka je Ukrajinka, tatino je Rus, na Slovensko prišli, aby nám, svojím dcéram zabezpečili lepší život v Európe. A ich zámer sa im aj podarilo naplniť, za čo im nesmierne ďakujem. Pretože, i keď som veľmi hrdá na svoje korene, na Slovensko nedám dopustiť, milujem to tu a tu som doma. Nemohli nám vybrať lepší domov.



DuoLife je značka, ktorú si k nám priniesla zo zahraničia a začala si s ňou podnikať. Za krátky čas sa DuoLife stalo senzáciou pre Slovensko a rastie stále viac a viac. Ako si sa k DuoLifu dostala?
- DuoLife som hľadala, a ako sa ukazuje, aj on si hľadal mňa. Vedela som, že podnikanie, ktoré chcem, je jednoznačne referenčný biznis. Vedela som, že je to jednoznačne odvetvie wellness. A potom už len nasledovalo skoro viac, ako ročné hľadanie, čo, kde sa rozbieha, aké sú možnosti, aké sú trendy, čo trh potrebuje, a čo hlavne súzni so mnou, s mojimi hodnotami, víziami, presvedčeniami a potrebami. A ukázalo sa, že SoftMarketing je pre mňa ideálna biznis filozofia, a je to to, čo dnešný svet v skutočnosti potrebuje. A dôkazom toho je aj to, aký nárast má firma každý rok.

DuoLife produkty

Ktorý produkt od DuoLifu je tvoja srdcovka a nevieš si bez neho predstaviť deň?
- Mám rada a používam mnohé produkty, ale nedám dopustiť na náš bázový produkt Deň a Noc. Podotýkam, že stoja za ním výskumy, za ktoré boli dokonca udelené Nobelové ceny, a to je už čo povedať.
Možno tak nepôsobím, ale som maximálne lenivý a pohodlný človek, a keď sa dá niečo uľahčiť, optimalizovať alebo zjednodušiť, tak idem do toho.V tomto produkte máte komplexnú výživu na Deň – všetko čo potrebujete na to, aby ste mohli fungovať cez deň a cítiť sa dobre, plný energie a elánu. A naopak Noc – vám pomáha, lepšie kvalitnejšie, ale zároveň kratšie spať a počas spánku regenerováť celý váš organizmus. Stačí zdravý štamprlík ráno a následne večer. Aké jednoduché a praktické.  

Je veľmi dôležité starať sa o seba samýchrozvíjať sa a mať sny. Mas este nejaky samorozvojovy sen, alebo sa ti už všetko splnilo? 
- Osobnostný rozvoj považujem v živote za kľúčový, a ja sama každoročne investujem veľmi veľa finančných prostriedkov a času do rôzných školení a tréningov. Niekto rád nakupuje kabelky a ja rada investujem do vzdelávania. I keď samozrejme nepohrdnem ani peknou kabelkou - haha. Ale nie je to pre mňa priorita. Tá naj investícia, ktorú môžete urobiť, je do seba, do vlastnej hlavy a do vlastného rastu. 


Po celom Slovensku hľadáš svoj tím, zaúčaš ľudí, každému sa venuješ a skutočne na svojej značke a jej dobrom mene aktívne pracuješ. Ako to robiíš, že vieš takto namotivovať ľudí? Pociťuješ niekedy, že potrebuješ nakopnúť práve ty? Ak áno, tak kedy?
- Ak chcete mať veľký tím, potrebujete mať systém, ktorý vám umožní, tak zvanú v našom žargóne, duplikáciu. Bez systému sa veľký tím vybudovať nedá, keďže naozaj deň má iba 24h. Ja napriamo vždy pracujem s max 5-mi ľudmi. Školím ich a následne ich učím, ako si budovať svoj tím a učím, ako to naučiť svojich ľudí a tak to pokračuje ďalej a ďalej. Ale pokiaľ by ste nemali pracovný a vzdelávací systém, čiže taký doslovne manual, čo ako robiť, tak by sa to samozrejme nedalo. Práve preto, úspešné firmy a úspešní lídri v našom podníkani, takýto systém majú a máme ho samozrejme aj my, a mám ho a ja. 
Ale mám aj ja svojich mentorov, s ktorými neustále spolupracujeme, riešime spolu stratégie a rôzné iné otázky, ktoré s prácou súvisia. Nemyslím si, že potrebujem nakopnúť, ja mám dosť jasné, prečo robím to, čo robím, takže motiváciu zvonku nepotrebujem. Ale je pravdou, že ako v každom biznise prichádzajú momenty, ktoré sú pre mňa novou skúsenosťou, a nie vždy mi je hneď jasné, ako s touto situáciu naložiť. A vtedy je super, ak máte pri sebe niekoho, kto už niečo podobné zažil, a vie vám poradiť z praxe. Práve preto mentoring alebo supervízia ako taká, je veľmi dôležitá v každej aktivite. Aj úspešní športovci majú svojich trénerov. V biznise platia tie isté pravidlá.   


Si maminkou, ešte na materskej dovolenke, pretože tvoj synček Alexander má dva roky. Ako si vieš zadeliť čas na rodinu, prácu a na seba samú?
- Je to veľmi jednoduché. Kým bol menší a veľa času prespal, tak bol všade so mnou v kočiari, nosiči alebo na prse (doslovne) haha. Odkedy je väčší, pracujem len vtedy, keď spí, čiže pracovná doba je obmedzená a väčšinou online v čase obedňajšieho spánku, skoro ráno alebo po nociach, prípadne, keď je jeho tatino k dispozícii, po práci alebo cez víkendyPokiaľ veľmi chcete, možnosti sa nájdu vždy. Ale určite by sa to nedalo bez morálnej a samozrejme fyzickej pomoci môjho muža. A od januára náš syn navštevuje na pár hodín denne jasle, ktoré mimochodom miluje a teší sa na deti každý deň. Takže opäť mi pribudlo pár hodín k dobru, a to sa už naozaj dá.

Produkty DuoLife sa zameriavajú na zdravú výživu, vitamíny, na zdravého ducha a človeka. Pociťuješ rozdiel pred ich užívaním a dnes? 
- Doplnky výživy sú od slova “doplňovať” to, čo nevieme v dnešnej dobe dostať do svojho tela zo stravy. Naši predkovia takýto problém nemali, keďže základné živiny dostávali do tela z ovocia, zeleniny, proste z potravín, ktoré bežne konzumovali. Mnohým ľudom je jasné, že kvalita potravín už nie je to, čo v minulosti. Ovocie a zelenina sa nepestujú, ale vyrábajú a množstvo jednotlivých živín nie je postačujúce a dopĺňať ich jednoducho treba, pretože sú nevyhnutné pre náš život. To nie je o tom, či verím, že doplnky výživy fungujú, to je o tom, že rozumiem, ako funguje ľudské telo, a čo naše telo potrebuje a prečo v dnešnej dobe to nedostáva. Takže to nie je o viere, ale o dostatku informácií, ktoré sú naozaj v dnešnej dobe dostupné pre každého. Sme najobeznejšia, ale zároveň najmenej vyživená generácia za celú históriu ľudstva. Byť v dnešnej dobe dlhodobo zdravý a vitálný, je pre mnohých ľudí abstraktná predstava. Viem, v akom je stave môj fyzický a psychický stav a naozaj nechcem vedieť, čo by bolo, keby už viac, ako 10 rokov neužívam dolnky výživy. Produkty DuoLife nie sú prvými produktami, ktoré užívam, ale tým, že sú čisto prírodne, bez chémie, GMO a konzervantov, okamžite sme si ich ja a moja rodina zamilovali. 


Zdenko a Innka

Tvoj partner Zdenko ťa vo všetkom podporuje. Ako to vyzerá u vás doma? Máte vymenené role v domácnosti? Ty si ten, čo nosí peniaze a Zdenko sa stará viac o chod u vás doma? Alebo to všetko máte krásne vyvážené? 
- Obidvaja sme rodičia na 100% a obidvaja taktiež pracujeme. Kedže dieťa v prvé roky života potrebuje najmä mamu, hoc už kvôli základnej potrebe, akou je dojčenie, je prirodzené, že náš syn bol prvý rok a pol stále so mnou. A keď som niečo potrebovala riešiť pracovne mimo mesto napríklad, tak moji chlapi ma všade sprevádzali. Či už to boli jednodňové, trojdňové, raz dokonca aj 7-dňový pracovno-študijný pobyt. Takže jednoznačne musím povedať, že moje podnikanie, je vlastne naše rodinné podnikanie, pretože absolvujeme mnohé veci spolu, všetci traja.

S celou rodinou aj na pracovné cesty

Čo všetko si sa počas budovania značky naučila?
- Podnikanie v referenčnom biznise vám unožňuje prevziať mnohé už existujúce modely a len ich implementovať na novom trhu, veľmi podobne, ako vo frančíze, akurát, že nepotrebujete investovať státisíce až milióny eur, mnohé je financované priamo z HQ, iné budgety zas treba vygenerovať cez vytvárajúce obraty. Začínať niečo nové, je vždy veľmi vzrušujúce, ale zároveň to chce veľmi veľa trpezlivosti a odhodlania. Učím sa každý deň a verím, že aj budem. Keďže jediná istota, ktorú v živote máme je zmena, a nás postoj, ktorý voči tejto zmene zaujmeme.


Verejne vystupuješ pred tisíckami ľudi, nemáš trému? 
- Je dobré, že sa na to pýtaš, pretože mnohí ľudia, ktorí ma teraz vidia školiť a prednášať, pozerajú moje videá na youtube a ani netušia, že minimálne polovicu svojho života som bola koktajúci človek. Som exemplárnym príkladom toho, že limity sú iba v našej hlave. A ostatné už je o rozhodnutí, skúsenostiach, práci na sebe a prax, prax, prax. Rada vystupujem, keď mám, čo povedať a odovzdať. Keď nemám čo, som rada ticho. Odkedy som mama, ticho má veľmi vzácne miesto v mojom živote, takže keď môžem, tak si ho užívam.

Nájdeš si čas pre seba samu? Len tak relaxovať a nič nerobiť, alebo si skôr žena, ktorá potrebuje mať svoj priestor na aktívny oddych?
- Čas pre seba je vzácny, ale nájdem si ho. Zistila som, že je to nevyhnutné. Je to ako v lietadle. Keď ja nebudem mať masku s kyslíkom, nepomôžem ani ostatným. Tak isto je to aj v živote aj v biznise. Moja rodina, môj syn, môj tím ma potrebujú zdravú, silnú, spokojnú a vyspatú. Ak skolabujem od preťaženia ja, nikomu tým nepomôžem. Preto, čas na seba, je jedná z kľúčových vecí a zaradila som si tento priestor medzi ostatné povinností. Čo ale stále neviem zaradiť do svojho programu, je pravidelné cvičenie, a pravidelný pohyb mi veľmi chýba,  kedže aktívne som tancovala a následne športovala celý život. Takže mám výzvu, čo ešte treba zmeniť a vylepšiť.


Čo najbližšie plánuješ v rámci podnikania, kde sa môžeme dozvedieť viac. Čo ak sa niekto rozhodne, že chce do tvojho tímu, naberáš nových ľudí?
- V rámci celosvetovej kampane WORLD HEALTHY LIVING FOUNDATION 16.3.2019 v Bratislave organizujeme úžasné podujatie, konferenciu zdravia "ŽIJEM UVEDOMELO," kde sa budete môcť dozvedieť množstvo informácií, ako sa chrániť voči civilizačným ochoreniam a ako po zdravotnej stránke si skvalitniť svoj vlastný život. Ako spíker, už po druhýkrát v rámci tejto kampane na Slovensku, sa predstaví Dr. Piotr Kardasz. Je považovaný za svetového experta v oblasti Fytoremediácie a ročne jeho prednášky navštívi viac, ako 100 tis. osôb. Hostovať ho na Slovensku je obrovská česť a ja vás srdečne pozývam na toto výnimočné podujatie.

Čo sa týka spolupráce, som veľmi naklonená a otvorená novým zaujímavým ponukám a novým ľuďom, ktorí chcú od života viac v rôznych sférach. Či už je to lepšie zdravie, viac voľného času, viac finančných prostriedov na nejaké svoje extra sny alebo osobnostný rozvoj. Prípadne hľadajú zmysluplný projekt, ktorý má za úlohu zlepšovať celkovo kvalitu života ľudí. SoftMarketing a DuoLife sú výnimočný v tom, že v skutočnosti veľa ľudí si tu nájde to, čo práve potrebuje.



Je až neuveriteľné aké silné môžu byť matky a čo dokážu. My Inne a celej jej rodinke silno držíme palce, nech sa im naďalej darí v tom, čo robia a čo milujú. 
Tento rozhovor bol pre nás veľmi inšpirujúci a pre vás?

Ďakujeme



Viac o konferencii sa dozviete priamo na fanpage stránke Inny Semiglazovej priamo TU


Mimi a Tega


You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ