Zážitkový adventný kalendár

streda, decembra 13, 2017

Ako ste na to so sladkosťami? Ja sa musím priznať, áno, jem ich na kilá... a to doslova. Túto lásku zdedil po mne aj Teuško, veď geny sú gény a ani môj muž sladkosťami nepohrdne.  V období adventu je sladkých nádielok až priveľa, no nemyslíte? A tak, som sa snažila eliminovať počet sladkostí, aj keď sa tomu, samozrejme, v tomto období ťažko vyhneme.

Rozmýšľala som, ako Teušovi dopriať adventný kalendárik, ktorý bude zdravý, splní radosť v detských očiach a hlavne, zanechá kopec úžasných zážitkov v predvianočnom čase. Už po minulé roky som okrajovo zachytila, že existujú zážitkové adventné kalendáre pre deti. Musím pochváliť tú osobu, ktorá to celé vymyslela, pretože je to úžasný spôsob, ako deti naučiť tradíciam Vianoc, ako ich zapájať do predvianočných príprav, ako s nimi tráviť čas a spoznávať to, čo ich baví.

zážitkový adventný kalendár

Jeden taký zážitkový adventný kalendár som vyrobila. Poviem vám, že to bola fuška. Trvalo to takmer celý deň, ale stálo to zato! Tá radosť a otázky ohľadom tvorby boli úžasné. Už vtedy som pochopila, že Teuško si viac cení, ak to nie je škatuľa v tvare A4, ale je to niečo zaujímavé, nápadité a vizuálne pekné. Začiatky spozávania našeho adventného kalendára boli dosť rozpačité. Chvíľu trvalo, kým Teo pochopil, že v kalendáriku sa nenachádzajú sladkosti ale malé papieriky, na ktorých je niečo napísané. Po pár dňoch, kedy sme sa prechádzali po ulici v úplnej tme, len s baterkami, kedy sme pripravovali cesto na perníky a na druhý deň ich aj piekli, pochopil, čo sa v našom advenťáku schováva a každý večer, po večernej prečítanej rozprávke, sa ma pýta, aká úloha nás zajtra čaká. To je to najlepšie zadosťučinenie ake matka môže dostať, no nie?

pečenie perníkov

My sa tešíme na otváranie ďalších políčok a už teraz viem, že tieto Vianoce budú špeciálne vďaka zážitkovému adventnému kalendaru.

A viete ešte čo je najlepšie? Vždy mám zatriedený program, kedy, čo musíme pripraviť na Vianoce a tak nás nič neprekvapí. Aj keď niekedy predbehneme dni. (smiech)



You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ